ورود و ثبت نام

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

برای داشتن یک حساب کاربری جهت خرید محصولات کافیست در قسمت هدر سایت گزینه ورود و عضویت را کلیک کرده سپس بروی گزینه (هنوز حساب کاربری ایجاد نکرده ام ) کلیک کنید و با وارد کردن نام کاربری ، آدرس ایمیل و رمز ورود حساب کاربری خود را بسازید.

آیا برای خرید از فروشگاه دنیای دکوری نیاز به ثبت نام است؟

خیر، برای راحتی کار مشتریان گرامی ثبت نام الزامی نیست.

ثبت نام در فروشگاه دنیای دکوری امتیازی هم دارد؟

بله، پس از وارد کرد ایمیل هنگام ثبت نام کد تخفیف 5درصدی که شامل تمامی محصولات است برای شما ارسال خواهد شد.

درصورت فراموش کرد رمز عبور چه باید کرد؟

روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک کنید. تا ایمیل بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود. (ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید)

آیا میتوان سفارش خود را تلفنی هم ثبت کرد؟

بله، کافیست با یکی از شماره های درج شده در وب سایت (تماس باما و پاورقی) تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

روند ثبت سفارش

چگونه میتوان یک محصول ثبت و خرید کرد؟

کافیست بر روی دکمه ( افزودن به سبد خرید / انتخاب گزینه ها ) کلیک کنید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده، و مراحل پرداخت را از دکمه سبد خرید ادامه دهید.

چطور میتوان فاکتور سفارش را دریافت کرد؟

کافیست هنگام ثبت مشخصات خود در زمان خرید فیلد ایمیل را پر کنید تا پس از خرید فاکتور به ایمیل وارد شده ارسال شود.

آیا میتوان سفارش خود را لغو کنیم؟

بله، کافیست با شماره (09052480324) تماس بگیرید و شناسه پرداخت یا نام کاربری به همراه شناسه محصول را اعلام کنید.

آیا میتوان سفارش را حضوری و پرداخت پول را نقدی انجام داد؟

در حال حاضر فقط متشریان ساکن تهران میتوانند از طریق سفارش تلفنی و با مراجعه به یکی از آدرس های ما محصول خود را دریافت کنند.

آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

خیر، شما میتوانید پس از یک بار سفارش مجدد اقدام به خرید همان محصول کنید.

کارشناسان ما در صورت مشاهده 2 فاکتور از سمت یه شخص محصولات شمارا باهم در یک روز ارسال خواهند کرد.

از چه روش های میتوان اقدام به پرداخت وجه کرد؟

  1. خرید اینترنتی : پرداخت از درگاه پرداخت ایمن زرین پال.
  2. خرید تلفنی : ارتباط با کارشناسان فروش وب سایت و کارت به کارت کردن وجه.
  3. خرید حضوری (ساکنان تهران) : پرداخت وجه به صورت نقدی توسط مشتری در آدرس های درج شده سایت.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

تخفیف ها ( RED BOX )

تخفیف های هفتگی بر روی چه محصولاتی اعمال میشود؟

تخفیف های (RED BOX) از روز شنبه هر هفته به مدت 5 روز آغاز میشود و به صورت رندوم و کاملا تصادفی بروی 4 محصول اعمال میشوند.

کد تخفیف درون باکس تخفیف (RED BOX) چیست؟

هر هفته از 5 تا 35 درصد به عنوان هدیه جهت چندبرابر کردن تخفیف ها برای مشتریان کد تخفیفی در نظر گرفته میشود.

ارسال محصول به مشتریان

شرایط و هزینه های ارسال به چه صورت میباشد؟

هزینه ارسال هر محصول با توجه به وزن آن محاسبه میگردد.

جهت مشاهده نرخ ارسال مرسوله با توجه به وزن آن به جدول قیمت ارسال مرسوله مراجعه کنید.

بعد از خرید کالا چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

کافیست اطلاعات مربوط به خرید خودرا به کارشناسان ما در بخش چت آنلاین وب سایت ارسال کنید و درصورت عدم پاسخگویی طی 1 الی 2 ساعت  میتوانید اطلاعات مربوط به خرید را به شماره (09228162479) پیامک کنید تا از وضعیت کالای خود مطلع شوید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

  1. ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. روی گزینه ی “سفارش ها” کلیک کنید.
  3. میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.